Jedzonkowo

Kalendarz adwentowy | 09/04/2011

Tak, wiem, wpis jest bardzo nie na czasie, bo Boże Narodzenie jest już baaardzo dawno za nami, ale zbliżająca się wielkimi krokami Wielkanoc przypomniała mi o  bożonarodzeniowych kalendarzach adwentowych z czekoladkami. Mam do nich wielki sentyment, bo kojarzą mi się z dzieciństwem – kalendarze te są bardzo popularne w Niemczech i tam po raz pierwszy w życiu przekonałam się jak to jest otwierać jedno papierowe okienko dziennie i zjadać jedną czekoladkę przeznaczoną na dany dzień. :) Wiadomo, że teraz, gdy jestem dorosła, a kalendarze adwentowe zawitały i do naszego pięknego kraju, patrzę na to inaczej, ale wtedy sprawiało mi to mnóstwo radości. Inna sprawa, że czekolada w kalendarzach adwentowych sprzedawanych teraz w Polsce nie smakuje mi już tak bardzo jak ta niemiecka z czasów dzieciństwa. I to nawet mimo tego, że kalendarz widoczny na zdjęciu jest produkcji niemieckiej. ;)


Napisane w Czekolada, Słodycze

Dodaj komentarz »

Dodaj komentarz